Auto-Karta

Blog z nowoczesnymi inspiracjami i poradami

Dane przepadają, a klienci się wściekają.

Odpowiednia organizacja swojej pracy to podstawa. Współcześnie odpowiedni obieg informacji oraz harmonogram zapisywany jest na nośnikach w wersji elektronicznej, korzysta się z maili, e-kalendarzy, a także notatników. Dzięki temu można ustawić sobie określone przypomnienia a także ustalić sprawy priorytetowe przy określonych zadaniach. Jednak urządzenia elektroniczne się psują. Bardzo często w niespodziewanej chwili i nie mamy jak się do tego przygotować. Zapisane dane znikają, a klienci rezygnują z naszych usług. I jak tu pamiętać o bardzo ważnym spotkaniu służbowym?

Świetnym rozwiązaniem są tradycyjne kalendarze. W większości przedsiębiorstw zatrudnieni dostają taki zestaw wraz z początkiem roku. Kalendarz taki pomaga w dokładnym porządkowaniu obowiązków, jest również idealny na notowanie informacji z ważnych spotkań służbowych oraz rozmów z kontrahentami, współpracownikami czy szefostwem. Ale aby z niego skorzystać, musimy mieć czym pisać. Artykuły piśmiennicze, a zatem profesjonalnej jakości długopisy czy różnego typu zakreślacze w różnorakich kolorach pomogą nam ustalić kluczowe obowiązki a także podkreślić istotne informacje. Dzięki tego typu artykułom już nigdy nie zdołasz zapomnieć, co miałeś dzisiaj uczynić, a Twoje biurko będzie o wiele lepiej uporządkowane. Organizer z piórem, zakreślaczami czy cienkopisami zawsze powinno się mieć pod ręką, nie tylko w przypadku robienia własnoręcznych notatek, ale także dla Twoich nabywców. Będziesz mógł z nich także korzystać w formie reklamowej. Wystarczy że zamieścisz na nich swoje logo i wręczać w trakcie bardzo poważnych spotkań firmowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *